jueves, 30 de octubre de 2014

Hezkuntzaren aireberritzea


IKTak, hezkuntza aireberritzeko aitzakia

Lehendabizi, testuaren laburpen txiki bat eskainiko dugu:
Materiala pentsamenduaren gainetik jartzen da. merkatu bakarra izateaz gain, aitortu behar da globalizazioak dakarrela gizarte eta kulturak bateratzea.inoiz baino komunikabide gehiago daude, ez dago argi, ordea, inoiz baino hobea ote den gure arteko komunikazioa. Marc Prenskyk zioen moduan, gaur egungo haurrak teknolo- gietan natibo dira, natibo digitalak alegia.artikulu honetan txertatu ditugu beren printzipioak berdintsuak direlako eta ikasleen ikaste esanguratsurako baliabide interesgarriak direlako:blogak edo weblogak,wikiak, webquestak, marka-gune sozialak, podcastak, mapa kontzeptualak, bideojokoak eta software didaktikoak...
Artikuluari amaiera emateko, berriz ere azpimarratu nahi dugu teknologia ikusten dugula hezkuntza eredua aireberritzeko aitzakiatzat. Beraz, jarrera arduratsuak erantzun beharko lioke hezkuntzaren ikuspegi jakin bati, eta, bidenabar, aintzat hartu beharko lituzke Web 2.0aren filosofiarekin batera datozen zenbait balio, partaidetza, lankidetza eta komunitatearekiko irekitasuna kasu, baita software libreari dagokionez ere.
 Hitz gakoak:
 

  •  Gizartea
  •  Informazioa
  •  Teknologia
  •  Hezkuntza
  •  Tresna

 Bi galderak:

Nola lortu alfabetatze digitala adin guztietako gizabanakoetan?
Zein da teknologiaren ikuspuntutik ikasleen izan beharko luketeen jarrera arduratsua?

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario